środa, 3 kwietnia 2013

Znowu szkoła..!! ;C

Hi!
 Tak, wiem znowu nazwa zmieniona, ale już ostatni raz... chyba... xDD Czemu zmieniłam? Mój pewien kolega Marcin <pozdro_xDD> nie wiem jakim cudem znalazł mój link na blogera...
 Dobra teraz krótki przymuł ze szkoły, a więc : 1. fizyka i dostałam 5 z  kartkówki nie zapowiedzianej <jeeeej> ;p ale pani zrobiła 2. łatwą, chociaż mi źle przecinek wyszedł, ale pani....  mi to poprawiła!! o.O ogarniacie poprawiła mi mój, błąd moim długopisem, na mojej kartkówce... mi i kilku innym osobom...  Na religii zaległy spr. ;/ ale napisałam w 10 min. I później najluźniejsza chyba lekcje, czyli w-f ;) Miałyśmy koszykówkę i raz przez pomyłkę zaczęłam biec na nasz kosz... ale się skapłam i zawróciłam <GENIUS> Angielski i czasowniki nieregularne, już ostatnia kartkówka taak ;> Polski nie było Huberta i się nudziłam... ;(  Na chemii pani oddał kartkówki i kolejna piąteczka, hah (u mnie to normalka... ;p) Na świetlicy wkuwałam na biologię, bo na 8. spr. pisałam... ale znowu dostałam 5 <haha>
 Teraz uczę się z niemieckiego na kartkówkę... :/ I jeszcze scenki z angielskiego na ostatniej loool... ;/ A do tego jestem chora, boli mnie głowa i... i nic mi się nie chce, chociaż to nic nowego.. xDD


A tak wygląda moja nauka z niemieckiego... 


meeeega *.* ;3 


i to też ;3 ;> 



Fajne?? (nwm., czy kiedyś tego nie dodawałam..)

         Papa ^^




4 komentarze:

  1. WOW!
    Masz naprawdę ciekawego bloga współczuję ci tych wszystkich testów i kartkówek.
    Fajnie że choć dostajesz takie dobre oceny hehe.
    Pozdrawiam Karolina!

    http://at-the-edge-of-the-abyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wika.. ktoś ci powiedział komplement a ty nie odpowiedziałaś "Wiem"
    Robisz postępy <3

    OdpowiedzUsuń

Pod postem zostaw swoją opinię, mam nadzieję, że komentarz będzie się tyczył głównie posta, Dziękuję! :)