czwartek, 11 kwietnia 2013

School... ;/

Hi! 
 Nie wiem o czym pisać. W szkole zawsze to samo, więc nie chcę wam przymulać o tym co mieliśmy, ale jednak to zrobię xDD 
No to 1. historia po sprawdzianie, więc luzy. Niemiecki i te sucharry pani  . 3 biologia i lekcja o ptakach, czyli nudy. Już się nie mogę doczekać kiedy zaczniemy anatomię... ;) 4 i 5 matematyka i pani zaczęła mnie pytać, ale przez moje kolano (stłukłam wczoraj) nie dokończyła. Ahhh ta hojność pani Basi... ;> Później technika i angielski z panią praktykantką. 
 Mimo bolącego kolana wyszłam dzisiaj na rolki Nawet fajnie się jeździło w deszczu...o ile można to nazwać deszczem ;p W sobotę na 90% otwieramy sezon na skate ;3 

wyczuwam, że mój brat będzie fotografem... xDD 



też chcę takie kudły... ;0 
Dobra zostało mi jeszcze kilka zadań z geo, więc :"To jest już koniec, nie ma już nic" <lol2> 

          Papa ^^



2 komentarze:

Pod postem zostaw swoją opinię, mam nadzieję, że komentarz będzie się tyczył głównie posta, Dziękuję! :)