piątek, 19 października 2012

a taki tam... pierwszy post... :)

Hi! ;D
A więc nazywam się Wiktoria, kocham konie, czytać książki i pić kakauko<33. Do założenia tego bloga zainspirowały mnie: Lucy i Kara. Dziękuję wam... ;)
 A więc tak: dzisiejszy dzień minął jak każdy piątek :) Na chate wróciłam około 15, a o 16 pojechałam na skate ze znajomymi. Pojechałyśmy na skróty (ja na rowerze, moja koleżanka  na moim bagażniku z rolkami na nogach i oczywiście jak to ja wjechałam w największą kałuże GENIUUS ;P). Jeździłyśmy na rolkach i na hulajnogach. Nie odbyło się bez odpałów. Koffam was <3 Jutro o 11 jadę na mecz nasi grają, może porobię pare fotek, a na dzisiaj niech to wystarczy.
                                                                                                           Paaa ^^
Ps. zdj. robione dawno, więc nie sugerujcie się datą. :) CIAOO

2 komentarze:

  1. powodzenia w prowadzeniu bloga ! :) będę zaglądać częściej ;>
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Pod postem zostaw swoją opinię, mam nadzieję, że komentarz będzie się tyczył głównie posta, Dziękuję! :)