sobota, 13 kwietnia 2013

I want to break free... ;)

Hi! 
 Dzisiaj nasze plany o otworzeniu sezonu na skate nie wypaliły :( Może to przez ten deszcz, który co chwila padał. Ale poszliśmy tak jak zawsze w 4 na bilard, "gumę" (czyli pizzę) i na lodyy ;3  No więc koło 16 wróciłam i znowu deszcz -_- Siedziałam przed TV i kłóciłam się z bratem o pilota. Też tak macie?? xDD 
Później zaczęłam pisać trochę lekcje i wyszłam na rolki ;) jak jechałam spotkałam moją wychowawczynię z podstawówki i się przypomniały te wszystkie godziny wychowawcze, angielski na dworze :( Z naszą panią tak nigdy nie będzie ;/  
A teraz wspólnymi siłami próbujemy zrobić pd.z angielskiego ;p 2 str. exam linków... jakbyśmy nie mieli co w  weekend robić -_- 
  


Patricioo <haha> 


nie wiem co to, ale jadłabym *.* ;3 



zdj. robione, gdy miałam zapalenie ucha xDD

                    

Uzależniłam się od tego ;) 

                           Papa ^^ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pod postem zostaw swoją opinię, mam nadzieję, że komentarz będzie się tyczył głównie posta, Dziękuję! :)