sobota, 30 marca 2013

Wielkanocny... cukierek

Hi!
 Tak więc na wstępie zmieniłam adres bloga, tak po prostu już miałam dość ciągłych komentarzy moich kolegów na przerwie typu: "wikusia06k, hmmm.... dawno nie czytałem..." itp. -_-"
 No a teraz tak milsza rzecz, czyli: Wielkanoc w przeciwieństwie, do Bożego  Narodzenia, to święto uwielbiam :3 Nie wiem czemu, ale uwielbiam :) Tak więc pewnie nie wiecie o co chodzi z moim tytułem. No to tak, jak wiecie ( albo zaraz się dowiecie) w UK na Święta Bożego Narodzenia daje się taki prezent zawinięty w kolorowy papier, w kształcie cukierka (tzn. cracker)



U mnie w rodzinie daje się najmłodszym dzieciom też takie jakby "cracker'y" tylko, że ich zawartość jest związana z Wielkanocą, a właściwe są tam same słodycze. W cukierku Bartusia są: Delicje, czekolada, kinder niespodzianka, zajączek i baranek z nadzieniem. Zdj. nie mam może jutro dodam. 


Z moim talentem plastycznym na pewno takie by mi wyszły xDD Dlatego zawsze mama gotuje jajka w cebuli... ;p 

A wy macie jakieś takie oryginalne zwyczaje świąteczne w domu?? ;) 
                Papa ^^




6 komentarzy:

  1. Ja mam taki sam problem z tymi debilami w klasie ! Świetny blog i będę wpadała częściej :)) obserwuję i liczę na to samo ;D

    http://madleniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w domu wszyscy są zbyt leniwi (; ciekawy blog. (;
    jak będziesz miała ochotę zapraszam do mnie (;
    http://kpijdalej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie w domu nie ma takiej tradycji hahah ;D

    U MNIE KONKURS NA DESIGN BLOGA ;>
    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, zaraz odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Pod postem zostaw swoją opinię, mam nadzieję, że komentarz będzie się tyczył głównie posta, Dziękuję! :)