piątek, 5 kwietnia 2013

Inspiracyjne teksty ;p



Hi!
 Dzisiaj w szkole nic się nie działo. Nudy jak zawsze. Na angielskim powtórzenie i dostałam 5 <weee..> Później polski jak zawsze, geo nie było, bo panie nie ma i mieliśmy chemię ♥. Matematyka i w-f jak zawsze spoko. Na muzyce czytaliśmy nasze opowiadania, które mieliśmy napisać do jakiejś muzyki.. ale dostałam kolejną 5 xDD. I wdż oczywiście lajt przez całą lekcję uzupełnialiśmy kartę pracy (chociaż było nas tylko 14 ;p) I teraz siedzę na mojej wyczepistej fioletowej pufce i piszę do was. O 17:15 jadę do koleżanki i robimy próbę na polski. Mamy scenki z Romea i Julii... :/
 No a teraz przechodzę do tytułu, czyli : inspiracyjne teksty: 





 Haha truu ;>








          Papa ^^









4 komentarze:

  1. a co znaczy ten przed ostatni tekst?
    sory miałam 2 z angielskiego ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto to pisze???

    Jakas 80 latka??

    OdpowiedzUsuń

Pod postem zostaw swoją opinię, mam nadzieję, że komentarz będzie się tyczył głównie posta, Dziękuję! :)