wtorek, 19 marca 2013

11 faktów o mnie ;p

Hi!
 A więc dzisiaj nie poszłam do szkoły, chociaż nie było prawie lekcji: rekolekcje, dzień wiosny, czy coś, a ja zamulam na chacie chora :/ Skoro siedziałam w domu nie będę wam opisywać jak się kłóciłam z bratem (też chory) o pilota do TV i jak czytałam książkę, więc  robię TAG: 11 faktów o mnie. No to jydymy:

1. Jak wiecie na imię mam Wiktoria, ale tata chciał mnie nazwać Daria.
2. W przyszłości chcę być chemikiem, albo nauczycielką chemii 



3. Jak byłam mała chciałam mieć... węża... i nadal chcę... 
4. Drops (po mojemu Czops,zdj. niżej), czyli pies mojej "kuzyneczki" jest jedynym psem, którego się nie boję. Mam traumę z dzieciństwa. Gdy tylko idę ulicą i słyszę szczekanie już mam miękkie nogi... 


5. Chcę jechać do Rosji. Zauroczył mnie ten kraj, kultura, nawet trochę się uczę rosyjskiego, ale nie za bardzo mi to idzie.
6. W podstawówce moją najniższą oceną była... 3!
7. Mam "wampirze kły. HAHA <lol2> 



8. Na zdjęciu obok mój osobisty brwiomachacz.. ;p
9. W podstawówce miałam 3, albo 4 miejsce w ilości przezwisk w naszej klasie xDD
10. Jestem uzależniona od.... książek!! Mogę czytać wszędzie.. i to dosłownie.. 
11. Jestem chamska... ale jakoś specjalnie się tym nie przejmuję ;p
No to chyba na tyle. 
       Papa ^^



4 komentarze:

  1. Świetny blog !! Obserwuję . Pisałaś u mnie że już obserwujesz a u mnie nic nie ma ; D Jak by coś to nie namawiam do obserwowania ; D http://inspirationandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaobserwowałam, po komentarzu, to zobacz jeszcze raz, bo u mnie się wyświetlasz w blogach obserwowanych :)

      Usuń
  2. tez sie boję psów ;pp tylko swojego nie;p

    OdpowiedzUsuń

Pod postem zostaw swoją opinię, mam nadzieję, że komentarz będzie się tyczył głównie posta, Dziękuję! :)