czwartek, 28 marca 2013

Bilard i pizza ;3

Hi!
 Dawno nie pisałam, tak jakoś czasu nie miałam. Musiałam się uczyć na zaległe sprawdziany, kartkówki itp. Wczoraj mnie głowa bolała i nigdzie nie byłam :/ Dzisiaj sprzątałam w pokoju i znalazłam podłogę... o.O  Po południu pojechałam na zakupy, a później (koło 19) poszłam ze znajomymi na bilard i pizzę. Nauczyłam się grać w bilarda <jeeej>  Trochę się zasiedzieliśmy w pizzerii, ale było fajnie ;p Moja najczęściej powtarzana  myśl to: "Boże, wiem, że na świecie muszą być debile, ale moi przyjaciele to już przesada" ... xDD Ale i tak nie zmieniła bym ich na nikogo innego <33 :>



Jaki piękny... i ta grzywa ;3

A tutaj macie zdj., które zrobiłam tydzień temu jak byłam chora. Sarenki na polu ;)
Czy wy też już macie dość tego śniegu??!! ;/ Mam nadzieję, że stopnieje jak najszybciej... 


       Papa ^^


1 komentarz:

Pod postem zostaw swoją opinię, mam nadzieję, że komentarz będzie się tyczył głównie posta, Dziękuję! :)